اخبار

در سفرهای نوروزی خدمت رسانی 10 هزار راهدار صورت گرفت

در سفرهای نوروزی خدمت رسانی 10 هزار راهدار صورت گرفت

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص پویش “چشم به راهیم” در سفرهای نوروزی اعلام کرد که با استفاده از ظرفیت ۱۰ هزار نفر راهدار، خدمات راهداری به مسافران ارائه شده است. که ظرفیتی معادل با ۸ هزار دستگاه ماشین آلات راهداری و بیش از هزار پایگاه راهداری است. در این پویش، بیش از ۴ هزار و ۵۸۰ مأموریت انجام شده و بیش از ۱۳۹ هزار متر مکعب ریزش برداری انجام شده است.

همچنین، معاون حمل و نقل اعلام کرد که میزان جابه‌جایی‌های جاده‌ای در استان‌های مختلف نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. استان فارس با ۱۶ درصد رشد جابه‌جایی بیشترین رشد را داشته و سیستان و بلوچستان با ۱۳ درصد رشد در رتبه دوم قرار گرفته است.

در ضمن، میزان تماس‌های تلفنی مردم با سامانه ۱۴۱ نیز در این ایام افزایش یافته است و تعداد تماس‌ها بیش از ۵.۵ میلیون تماس بوده است. این افزایش نشان از تبدیل سامانه ۱۴۱ به محلی برای برنامه‌ریزی سفرها است.

در حوزه خدمات بین راهی، بیش از هزار واحد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران بودند و عملکرد این مراکز در دو مرحله و با استفاده از کارگروهی تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

در نهایت، ظرفیت‌های موجود از جمله تابلوهای تبلیغاتی نیز برای ارتقای ایمنی مورد استفاده قرار گرفت تا دستگاه‌های مختلف بتوانند از این ظرفیت برای اشاعه فرهنگ ایمنی استفاده کنند. پویش “چشم به راهیم” نیز در این سفرها برگزار شد و با استفاده از ظرفیت‌های این پویش، محتوای مفیدی برای مسافران در مراکز تعیین شده ارائه شد تا مردم بتوانند از مسیر نیز به عنوان بخشی از سفر خود استفاده کنند.

شکایت رانندگان کامیون از کرایه غیر منصفانه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *