اخبار

بهره‌برداری از طرح تعریض محور “مرزیجران – هزاوه” در شهرستان اراک

بهره‌برداری از طرح تعریض محور “مرزیجران – هزاوه” در شهرستان اراک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مهرداد جهانی، خبر فراهم آمدن شرایط بهره‌برداری از طرح تعریض محور “مرزیجران – هزاوه” با طول ۱۲ کیلومتر را در شهرستان اراک اعلام کرد.

جهانی با بیان این موضوع اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف دولت در زمینه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، یک گام مهم در حوزه راه‌های فرعی و روستایی شهرستان اراک انجام شده و محور مرزیجران به هزاوه با عرض ۲.۵ متر تعریض شده و در اختیار کاربران جاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح که سال‌ها پیش آغاز شده بود و به عنوان یکی از محورهای آسیب‌پذیر در شهرستان اراک شناخته می‌شد، با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز، تعریض این محور با بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام و به پایان رسید تا تاثیر مثبتی در رضایت مردم منطقه داشته باشد.

جهانی توضیح داد: در راستای تعریض محور مرزیجران به هزاوه، هفت دستگاه پل و ساختمان‌های دیگر نیز تعریض شده و مواد لازم برای آسفالت از طریق همکاری با بسیج سازندگی استان تأمین شده است. از همراهی و هم‌افزایی بسیج سازندگی استان نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به یادآوری کرد: “محور مرزیجران به هزاوه از مسیرهای پر حادثه و مستعد در شهرستان اراک بود که با اتمام این طرح، امیدواریم دیگر با حوادث تلخ در این مسیر روبرو نشویم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *