اخبار

رفع 479 نقطه پرتصادف از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه

رفع 479 نقطه پرتصادف از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه

طی این مدت از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، تعداد 479 نقطه پرتصادف اصلاح و رفع شده است. این شامل 204 نقطه پرتصادف مصوب سال ۱۴۰۱ و 275 نقطه پرتصادف مرتبط با پروژه‌های نیمه تمام سال‌های گذشته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مجید صباغ زاده، مدیر کل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه، اعلام کرد که از مجموع ۸۸۷ نقطه پرتصادف مصوب، 204 نقطه تا پایان آذرماه امسال رفع و اصلاح شده‌اند.

همچنین، 275 نقطه پرتصادف مرتبط با پروژه‌های نیمه تمام سنوات گذشته تا پایان آذرماه امسال نیز اصلاح و رفع شده‌اند.

صباغ زاده اظهار کرد که در این دوره، ۱۲۱ کیلومتر راه و تونل با روشنایی جدید اجرا شده است. همچنین، بر اساس برنامه سال جاری، پیش‌بینی شده است که روشنایی در ۱۵۰ کیلومتر راه و تونل اجرا شود که تا پایان آذرماه، ۱۲۱ کیلومتر از آن به اتمام رسیده است.

او افزود که از مجموع ۱۵۰۰ کیلومتر انواع حفاظ تعهد سال جاری، تاکنون ۱۱۰۶ کیلومتر انجام شده است.

در طول نه ماه امسال، ۱۲۰ هزار کیلومتر خط کشی سرد و گرم در راه‌های برون شهری انجام شده و این میزان بیشتر از هدف تعیین شده برای یک سال است.

صباغ زاده به اجرای روشنایی نقطه‌ای در راه‌ها و تقاطعات نیز پرداخت و اعلام کرد که از ۳۰۰ نقطه پیش‌بینی شده، تا پایان آذرماه ۳۱۱ نقطه از آن انجام شده است.

در طول این مدت، ۵۷ هزار متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در طول راه‌های کشور تهیه و نصب شده که این میزان از میزان هدف یک ساله 35 درصد بیشتر است.

راهداری استان اردبیل و خرید 50 دستگاه ماشین آلات برای آن

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *