اخبار

تنها اعتبار مورد نیاز حفظ راه ها 10 درصد در اختیار ماست

تنها اعتبار مورد نیاز حفظ راه ها 10 درصد در اختیار ماست

معاون وزیر راه و شهرسازی، داریوش امانی، در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، به دغدغه‌های اعتباری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اشاره کرد و اعلام کرد: “تنها اعتبار در دسترس ما  و مورد نیاز جهت حفظ راه ها و ماموریت های سازمان  ۱۰ درصد است.”

امانی به اهمیت استان خوزستان به عنوان یک استان با کارکرد ملی و حتی بین‌المللی اشاره کرد و اظهار کرد: “برای نگهداشت ۲۲۰ هزار کیلومتر راه که در حال حاضر داریم، تقریباً ۳۵۰ همت اقتصادی نیاز داریم، اما برای کف کار باید ۸۰ تا ۹۰ همت در اختیار داشته باشیم.”

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: “تا پایان امسال، تمام تلاش ما این است که در بحران اعتبارات سازمان به ۳۵ همت برسیم.” او همچنین به مسائل معیشت و رفاه همکاران در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص داده و به تلاش برای تغییر وضعیت همکاران در سازمان اشاره کرد.

امانی به رشد ۱۲.۵ درصدی جابجایی ۳۷۵ میلیون تن کالا در سال جاری اشاره کرد و از همت و غیرت همکاران در این زمینه تقدیر کرد. همچنین اعلام کرد که در بخش جابجایی مسافر، بیش از ۹۷ میلیون نفر جابجا شده‌اند که نشان‌دهنده رشد ۱۴.۵ درصد است. در پایان، امیدواری ابراز کرد که با پیگیری افزایش کرایه بخش مسافری، می‌توان ۶۰ درصد افزایش کرایه را در جلسات آینده تنظیم بازار کشور به مصوبیت رساند.

نقاط حادثه خیز فارس رفع می شوند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *