اخبار

اتمام عملیات تراشه برداری ،قنوسازی ولایروبی ۱۷۰۰ متر از محور ترانزیتی زنجان به میانه

اتمام عملیات تراشه برداری ،قنوسازی ولایروبی ۱۷۰۰ متر از محور ترانزیتی زنجان به میانه

میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود اعلام کرده است که به منظور افزایش ایمنی در نقاط حادثه‌خیز، اقداماتی در محور ترانزیتی زنجان به میانه انجام شده است. بر اساس این اعلام، لاین جنوبی محور ترانزیتی زنجان به میانه به طول ۷۰۰ متر لایروبی شده و همچنین ترانشه برداری و قنوسازی نیز انجام شده است. همچنین، دو دستگاه آبرو نیز به صورت امانی درواسازی شده‌اند.

زارعی ادامه داده و گزارش داده است که در قسمت دیگری از این محور نیز، لایروبی و قنوسازی ۳ دستگاه آبرو به طول هزار متر انجام شده است. ارزش کلی این اقدامات شامل ترانشه برداری، لایروبی، قنوسازی و درواسازی محور ترانزیتی زنجان به میانه حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی همچنین اهمیت لایروبی و قنوسازی محورهای جاده‌ای را بیان کرده و اعلام کرده است که این اقدامات به صورت مداوم در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود قرار دارند.

در ادامه، زارعی به سایر اقداماتی که در نه ماهه ابتدای سال جاری صورت گرفته است، اشاره کرده است. این اقدامات شامل لایروبی و تنظیم بستر، درواسازی و قنوسازی محورهای نیک پی-ماهنشان، ترانزیت زنجان به میانه، محور روستایی ینگجه، درلیک، بلوغ-عربچه، حاجی آرش، محور روستایی مهرآباد به ابراهیم آباد و همچنین محور چرلانقوش و گرگ تپه می‌شود.

زارعی به موارد دیگری نیز اشاره کرده است، از جمله صدور ۱۳ مورد اخطاریه در خصوص تجاوز به حریم در مسیر سیلاب و انجام عملیات لوله‌گذاری و اصلاح طرح هندسی رمپ خروجی تقاطع دولاناب. وی افزوده است که مراحل تکمیلی این پروژه مهم تا ۴ ماه آینده در حوزه نگهداری و بهسازی ابنیه تکمیل خواهند شد.

مطابق اعلام زارعی، لایروبی و درواسازی حدود ۹مطابق اعلام زارعی، لایروبی و درواسازی حدود ۹ نقطه مهم و لایروبی و قنوسازی حدود ۳ دستگاه آبرو در محور ترانزیتی زنجان به میانه تا ۵ ماه آینده به صورت امانی انجام خواهد شد.

تنها اعتبار مورد نیاز حفظ راه ها 10 درصد در اختیار ماست

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *